18 Kasım 2013 Pazartesi

Bing ve Yahoo arama paylaşımı, ancak Google çok az korkusu vardır

Tüm E-çözümler projektör |





Bir kez daha, Yahoo ve Bing Paylaş Google karşı en son aylık arama Pazar payı rakamları comScore kazanmıştır. Ancak, soru "slayt" sunumlar gelen büyüme "gerçek" aramalar sayılması bekliyor. Bu arada, bir birim olarak, Google büyüdükçe, damla, Pazar payını devam.


comScores son rakamlar ? arama sayısı Haziran 2010 yılında Amerika Birleşik Devletlerinde yapılan ? finansal analistler dün serbest bırakıldı. Bu analistler hızlı araştırma notları Yahoo ve Bing büyüme ağır tartışmalı slayt gösterileri ve "bağlamsal arama." tarafından etkilenmiş devam ediyor bulgu dışarı koymak. Verileri de kamuoyuna kısa bir süre sonra serbest bırakılır (şimdi burada olduğunu unutmayın).





Ancak, ara birim bazında ? her arama motoru işler onlar süreç Amerika Birleşik Devletlerinde tüm aramalar payı yerine arama gerçek sayısı ? Google resim farklıdır:





Arama paylaşımı ve arama hacmi arasında önemli bir fark daha iyi anlamak çalışıyorsan, çoğu zaman kaybedenler Kazananlar üzerinden makalemize göz atın: nasıl-ebilmek Google arama "Kaybetmek" paylaşma ve henüz hala Stomp Yahoo.


Tabii ki, Yahoo ve Bing arama hacmi Google daha çok daha büyük büyüme gönderildi. Büyüme uzun vadede devam etmek olsaydı, Google değil ciddi endişe olmak gerekir?


Değil mevcut büyüme oranları. Yahoo ve Bing Googlenın kendi yüksek tek yüzde artışı rağmen genel birime kapatmak için çok uzun bir süre alacaktı.


Bunlar küçük rakam. Google, her ay 10 milyar aramaya işler. Yahoo, 3 milyar arama, 7 milyar Googledan bir boşluk. Büyüme oranı yukarıdaki, yaklaşık bir yıl için 6 milyar boşluğu kapatmak Yahoo alır.


2 Milyar arama Bings, 8 milyar gap Google arama yapar. Yukarıdaki hızda 7 milyar boşluğu kapatmak için oran Bing 5 yıl alır.


Tabii ki, Google büyümeye devam değil. Tabii ki, Bing ve Yahoo gelecekte daha yüksek kazançlar doğuracak. Ama sonra tekrar, orada zaten onlar defa gönderdiniz kazançlar hakkında ciddi soru.


Özellikle, fotoğraf slayt gösterileri, her iki Yahoo tarafından kullanılır ve üretmek için Bing arar"o" gibi şeyler gerçek arama davranışı hiç yansıtmıyor. Geçen ay, zaman için son boğa arama motoru pay rakamlar bizim yazıdan?, bu daha ayrıntılı olarak açıklar.


Bu tip slayt gösterisi kaldırılır, Yahoo ve Bing tarafından kazançları daha mütevazı. Örneğin, Citi analisti Mark Mahaney göre rapor, slayt gösterileri kaldırıldığında Haziran paylaşım ve birim rakamlar nasıl değişiklik burada araştırma:


Tüm bu tabii ki geçmiş, para. Daha fazla pazar payı, potansiyel olarak daha fazla para demektir. Ama Slidesho ar reklam tıklama ile ilgili bir artış olmadan arama oluşturursanız, Yahoo ve Bing biraz diğer daha halkla ilişkiler yardım.


İlgili bir stat, buna yol açan UBS fiancial analistleri Brian Fitzgerald ve Brian Pittsi tarafından söndürüldü ürün resimleri göster AdWords performansı hakkında değil:


Kısacası, büyüyen yerine arayüzü Slayt gösterisi oyunlar, arabirim üzerinden Googlenın potansiyel olarak artan gelir üzerinden paylaşmak ve değişiklikleri görüntüleyebilirsiniz.


İle ilgili konular: Kanal: Strateji | Özellikler: Analiz | İstatistikler: comScore | Son Haberler


Yazar hakkında: Danny Sullivan, bir kurucu editörü olan arama motoru Lands. O kim uzay 1996 yılından bu yana kapalı bir yaygın olarak atıf hakkında arama motorları ve arama pazarlama sorunları oluyor. Danny, üçüncü kapı SMX üretir ve arama motoru Land yayınlar medya için baş içerik sorumlusu olarak da hizmet: arama pazarlama Expo konferans serisi. O Daggle adlı kişisel bir blog var (ve orada yaptığı açıklamalar sayfa tutar). O-ebilmek bulunmak üstünde Facebook, Google + ve Twitter @dannysullivan olarak microblogs. Danny Sullivan daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google sessizce Rolls-Out "Yakın alıcı ulaşmak için hedef çarşı içinde alıcı"


TV, Filmler, haber konuları, günlüğü gönderileri, Waze veri deposundaki anımsatıcıları & daha almak Google şimdi ekler


Sosyal medya pazarlama taktikleri-Las Vegasın önümüzdeki hafta çalışmak


Vitrinler popüler videolar ile ilgili sanatçılar & albüm listeleri Bing yeni müzik Video Arama sonuçları sayfası


Bing satış potansiyeli Microsoft CEOsu Elop düşünün


Infographic: Google yazarlık sorunları, adım adım bir akış sorunlarını giderme


@sengineland izle


Herkes ne cevapsız Hummingbird hakkında: Gelecekte SEO sosyal sinyalleri: bağlantılı resimler açık veri (lod olarak) arama: Microsoft Soda olabilir, Brin ve Page Pegmen ve Panda Park potansiyel Microsoft CEOsu Elop Bing satan dikkate alacağını


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder