15 Kasım 2013 Cuma

Rapor: Mobil ödemeli arama tıklama üçüncü yıl sonunda götürmek için

Tüm E-çözümler projektör |





Marin yazılım mobil odaklı bir dünya ücretli tıklayın, TBM ve dönüşüm eğilimleri hakkında bir rapor yayımladı. "Devlet, mobil arama reklam dünyada" denilen, 2012 veri arama kampanyaları ABD, UK, Çin, Avrupa ve Avustralya da dahil olmak üzere 13 coğrafyalar içinde yürütülen çizilir.


Bazı bulgular, ancak etkili bir şekilde Googlenın yeni geliştirilmiş birlikte PC götürü ve yeni varsayılan fiyatlandırma, kısmen, TBM fiyatlarınızı platformlar arasında eşitlemek için amaçlanan oluşturmak ve hedefleme tablet kampanyaları tarafından tartışmalı işlenir.


Marin paid clicks from mobile


Marin tahminleri mobil cihazlar (akıllı telefonlar, tablet) ABD üçüncü bir sürücü olacaktır raporundaki tıklamalar Aralık 2013 yılına ödedi. Şirket Aralık 2012 tarihi itibariyle 23,4 yüzde tüm ABD ödenen arama tıklama mobil cihazlar oluşturuyor diyor. Mobil arama bütçelerinin yüzde 18,4 da Aralık ayında ele geçirdi.


Olarak ödenen arama kampanyaları akıllı telefonlar ve tabletler üzerinde bir daha düşük maliyet tıklama başına (TBM) daha yüksek tıklama oranları (to) teslim geçmiş raporları ile Marin bulundu. Ancak, genel olarak, dönüşüm mobil cihazlarda düşüktü. Akıllı telefonlar üzerinde nispeten az sayıda e-ticaret satış çünkü bu ölçümü ("Dönüşümler") bir yanlış isim bir parçasıdır.


Marin 2012 mobile data


Belirtildiği gibi tüm bu etkiledi Googlenın gelişmiş kampanyaları tarafından. Bu aygıt tarafından kampanyaları ayırmak veya (Google, ilkelerini değişir tabii) daha düşük mobil TBMleri ileride yarar pazarlamacılar için daha zor olacak.


Marin TBM fiyatlarınızı akıllı telefonlar üzerinde yükseliyordu ve Tablet PC outpaced hesaplı Arama TBM büyüme para buldum. Belki daha sonra Google Mobil TBM kampanyaları gelişmiş ile artırmak için çalışırken erken.


Rapor İngiltere, Euro bölgesi ve dünyanın geri kalanı aynı ölçüler tartışmak devam ediyor. Mobil ödemeli arama için geldiğinde, İngilterede mobil Pazar gelişmiş ya da daha gelişmiş daha ABD ve Önünüzde bayağı bir of Europe olduğunu. Ancak, Avrupada TBMleri İngilterede mobil arama faaliyet düzeyi düşük rağmen daha yüksek nota ilginç.


Marin Europe Data


İle ilgili konular: Kanal: SEM | Google: AdWords | Google: Webde arama | SEM sanayi: İstatistikleri | Durum: Arama davranışı | İstatistikler: Boyut | İstatistikleri: Harcama tahminleri | Son Haberler


Yazar hakkında: Greg Sterling arama motoru Land, katkıda bulunan bir düzenleyicidir. SoLoMo sorunları ve çevrimiçi ve çevrimdışı arasındaki noktalar bağlama hakkında kişisel bir blog Screenwerk, demiştir. Ayrıca Internet2Go, Mobil Internet üzerinde duruldu, mesajlar. Onu @gsterling takip edin. Greg Sterling tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Cihaz bu dönüşüm oranıyla bana doğru görünmüyor. 10 Ölçeğinde C/S/T 10/7/8 gibi görünüyor. 10/4/12 Gibi daha birçok istemci üzerinde toplanan bizim istatistikleri. Ve biz mobil olmayan eşdeğerleri, daha az sayıda kampanyalarına anlamı, biz her zaman için tüm mobil koştun, 10/2.5/12 olurdu mobil çalıştırın.


İstemciler (İngiltere)büyük ölçüde kampanyaları bir sürü sonra arayan "Mobil" öğesini son derece mobil tarafından çarpıtılmış ve smartphone ve kombine tablet tablet sorunu-google analytics "Mobil" öğesi olduğunu görmek. "Cep" (akıllı telefon ve tabletler) hızla büyüyor ve ödenen arama üçte biri yanında son-in 2013 (% 28, zaten bir istemci) olsun ama değeri ödenen cep (smartphone) arama ve ücretli tablet arama arasındaki fark çok büyük, çok dikkatli ol ki hiç şüphem yok. "Mobil" (telefon ve tablet) büyük çoğunluğu gelir tablet hesapları arasında gördüğümüz gelir eşittir %75 +.


Yani olmak farklı teklifleri Googles yeni "Arttırmak Kampanyalar" konusunda dikkatli. Yalnızca Googlenın gelir-ecek arttırmak belirli hesap sonra enhancement-in bu yeni kampanyalar için bu hesabı almazsan!


Googlenın ceplerine daha fazla para koymak ve geliştirmek onların Ortalama TBM olan gelişmiş şey bu. Bununla mücadele ve bu-ebilmek var olmak seen içinde en son S4 sonuçları... Ama insanlar cep zorluyor? Eğer tercih edemez, -100 içinde koymak gerekir % teklif çıkmak için...


Çizelgeleri aşağıda Google bakarak eğilim çalışmak için izin verirsin ama onlar bizi zorlamakta. En azından bizi kontrol vererek devam... Burada etkilendim değildir.


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Sosyal medya pazarlama taktikleri-Las Vegasın önümüzdeki hafta çalışmak


Bing satış potansiyeli Microsoft CEOsu Elop düşünün


Infographic: Google yazarlık sorunları, adım adım bir akış sorunlarını giderme


AB "Watchdog" Antitröst düzenleme kapsamında almak için Google


2014 SEO Senaryo: Google sinekkuşu, içerik & yetkilisi


Google yer listeleri Android telefon App entegre ? ve onlar korkunç


Google Helpouts: Yolu ile Video, Google tarafından bir fiyat için destek uzmanlarından yardım


Yeni görsel marka reklam: Ne Google Banner & Bing kahraman reklamları ara demek


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder