16 Ekim 2013 Çarşamba

İç sitesine bağlama: Sıralamalarını iyileştirmek için kolay bir yol | Arama motoru Journa

SEO sadece sürekli değişimdir: en son en iyi pratik ve nasıl arama motoru optimizasyonu uzman Konuk yazarlar üzerinden yapılırlar. Bizim kitleye düzenli maruz kalma mı? Bizimle temasa SEJın SEO Kategori sponsoru olsun.


Çekici kaygı-in senin site iç bağlantı olarak ne tamamen kontrol altına almak için sıralaması artırmak için en kolay yolu biridir. Tabii ki, bu dikkatli bir şekilde yapılmalıdır: küresel iç çapa metin değiştirmek için ceza açabilir paylaşımı yöneticileri deneyleri daha önce belirtmiştik.


Adım 1: sitenizin sıralamasını bir potansiyele sahip alt sayfaları bulmak: Yani zaten içinde rütbe bul top Sayfalar 30-50 önemli ve siteniz için göreli rekabet koşulları için.


Actionable İpucu: yeni awesome aracı SEMRush (önceden benim tarafımdan SEJ gözden) kullanın: sadece gönderdiğiniz etki alanınızın adını ve sizin için tüm yararlı bilgiler toplamak: anahtar sözcüğünü, ortalama Google arama hacmi, anahtar kelime ve Google konumunda bulunan sitenizin URLsini olduğu.


Step1


Alternatif olarak (ve ayrıca), Google Analytics kazabilir (ya da diğer istatistik aracı kullanıyorsanız), sitenizin aldığı en güçlü Google anahtar kelime listesini almak için trafik, onları kontrol araçları sırası ile çalıştırmak ve en umut verici URLlerin listesini derlemek.


Adım 2: en güçlü sayfalarınıza ilgili daha fazla sayfa bulmak. URLleri ve onlar rütbe için anahtar kelime listesini aldığınızda, bu yüzden de bu anahtar kelimeler söz sayfaları bulmak: run [site:yourdomain.com anahtar kelime OR anahtar kelime ile ilgili terim] her dönem ve ilgili URLlerin listesini derleyin.


Step 2


Adım 3: önemli çapa metin kullanarak sayfalarınıza bağlantı: (hem kullanıcılara yararlı olacak ve arama motoru tarayıcıları) ilgili içerik bağlantılar geçerli onların dereceleri artırmak için en umut verici sayfalarınıza ekleme.


Step3


Bir noktada sadece bizim tekerlekler döner değil mi? Üst düzey ve kazanç elde etmek için gerçek doğru tek yolu içerik ile güzel bir site var mı veya bu insanların ihtiyaç ve yer imi hizmetleri. Çok fazla bir site yukarı birkaç up bump gibi küçük şeyler yapılır. Gerçek ve gerçek site oluşturmayı almak sağlar.


Smarty teşekkürler.İç yapı önemini biliyordum.Ama bazı Web yöneticileri de gördük sadece [ile farklı çapa metin]-ana gelen her alt sayfa bağlantı IAM değil emin eğer bu bir iyi bir şey.


büyük posta ama hala biz 301 yeniden yönlendirmeleri ile dolu bir arazi var olabilir eğer merak im? Orada çok fazla iç bağlantı olabilir, hatta bazen Wikipedia dış bağlantıları daha ayrıntılı bilgi verir.


Arshad, arama motoru optimizasyonu sistematik olarak sadece onların ana sayfa çapa metin farklı insanlar anlamıyorum. Bazen sizin çapa metin değiştirmek mantıklı ama eğer sizin çapa metin ile optimize sizi yanlış yapıyorsun.


İyi iç bağlantı, arama motorlarının ve ziyaretçilerin yardımcı olur. Çapa metin hem de önemlidir. Arama ile ne kadar faydası üzerinde insanlar acı olmamalıdır.


Ann ? sadece ilk bağlantı çapa metin bir sayfada herhangi bir değeri tutulan sanıyordum. Hangi genelde navigasyon içinde olacaktır. Bu deneyim from doğru değil mi?


Biz bizim ana navigasyon çapa metin ile Ana ve daha sonra tekrar üzerinde bağlanırsanız aynı sayfada çapa metin anahtar kelime içerik içinde sadece ilk bir saymak değil mi?


@Jason, kesin bir cevabı olan bir soru. Benim deneyim sadece 1 çapa metin sayar ama yinede tam karşıt görüş talep gördüm.


@jason ? SEOScientist, David saçak ve Rand mi deneyler hakkında konuşurken youre inanıyorum. Onlar gerçekten cant deneylerden anladım mı olsun mu üzerinde kesin bir karar ya da değil.


değil bu (hemen her zaman) hala gelip saf mantık aşağı? başka bir sayfaya bağlantı üzerinden kullanıcı yararına ve deneyimlerini zenginleştirmek veya daha fazla bilgi sunan sitemiz hakkında bir şeyler yapmak olup olmadığını son ölçüsü olarak şunu kullanabilir miyim?


Ann ile tamamen katılıyorum, ama iyi bir içerik ve be s gerek bile daha şimdiye kadar büyük bir... teknik okul şapkasını.. Rituali şapka..... işyeri bilgisayar ekranından veriyor bana iyi malzeme...


Soru-bir Web sitesi (10 sayfa altında) küçük ve isterse sırası için 3-4 hedef anahtar kelime için hedef o dönem için global bağlantılar oluşturmak için kendi se rankings ağrıyor tüm ana sayfasına işaret? Genellikle ilgili alt sayfaların ama bir site ile bu küçük nokta iç bağlantıları oluşturmak, biz iç bağlantıları ile ana (i) ana sitenin en güçlü sıralama Sayfa ve (ii) ilgili anahtar kelimeler hedef için en iyi yaklaşım olduğunu düşündüm.


Mükemmel bilgiler ile? güzel bir yazı çok fazla sözde yöneticileri sadece iç bağlantı, özellikle SEO her yönüyle daha önemli olduğu yüksek rekabet anahtar sözcüklerini önemini fark yoktur.


Genellikle ilgili alt sayfaların ama bir site ile bu küçük nokta iç bağlantıları oluşturmak, biz iç bağlantıları ile ana (i) ana sitenin en güçlü sıralama Sayfa ve (ii) ilgili anahtar kelimeler hedef için en iyi yaklaşım olduğunu düşündüm.


@Steven, biz bu soruyu ele aldı: http://www.searchenginejournal.com/keyword-rich-internal-anchor-text-how-much-is-too-much/8036/


Sen çok bilgili kadınsın. Her yazı sadece en iyisidir. Ben kesinlikle blogunuza seo blog için ekler. Olarak lütfen benden daha iyi olduğunu düşünüyorum.


Bu yazı için teşekkür ederiz. Çok odak bu içerik ve neden insanlar kendi sitesine başta gelmek istemeyeceğin kadar odak geçerli ve yer kendi web sitesi almak için çalışıyoruz istemciler için çok konuştuk. Kesinlikle SEMrush ? sesler serin bakmak gerekir.


2. Ana ürün sayfa düzeni, kullanıcılar ve crowlers bağlantıları tüm 400 ürünlerinin yanı sıra ana ürün ayrıntıları görebilirsiniz şekilde yapılır.


Genellikle, sadece backlinking ile bu sürekli yapılması gerekiyor ve çapa metin değişen Google penalization önlemek için çok önemli olan tecrübe bağlama iç olmuştur. Bir kez bu genel bir kural gözlenen bazı büyük yararlar görülmektedir.


E-posta adresinizi yayınlanan olmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmiştir * adı *


E-posta *


Yorum bu HTML etiketleri ve öznitelikleri kullanabilirsiniz: < bir href = "" başlığı = "" >< abbr başlık = "" >< kısaltma başlık = "" >< b >< blockquote cite = "" >< alıntı >< kod >< del datetime = "" >< em >< i >< q cite = "" >< strike güçlü > ><


Yeni mesajların e-posta ile bildir.


2003 Yılında başlatılan, SEJ pazarlama içerik aramak için topluma dayalı yaklaşımı içinde benzersizdir. Hemen hemen tüm bizim katkıları gerçek uzmanları geliyor: ev içi ve bağımsız Internet pazarlamacılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder