19 Ekim 2013 Cumartesi

Nasıl Win bağlantılar ve insanları etkileme sanatı - Bölüm 1

Bu makalenin başlığı, tanıdık geliyorsa, şaşırmayın. Beri ilk yayımlandı, ve o zaman Dale Carnegie mega-best seller "Nasıl için kazanmak arkadaş ve insanları etkileme sanatı" bazı 16 milyon kişi rafta bir yer kazandı ve New York Times en çok satanlar listesinde on yıldan fazla kaldı 70 yıldan fazla oldu. Carnegie kitabı orijinal "kendi kendine yardım" kitaplardan biri yazılmış olsa da, içinde bulunan ilkelerinin için pazarlama bağlantı bina, viral pazarlama ve hatta online itibar yönetimi teknikleri konusunda başarılı stratejileri değerli bir rol oynayabilir önereceğini.


Yardımcı olmak hem de trafiğini artırmak ve arama motoru sıralamalarını için web sitenize kaliteli bağlantılar bina değeri hakkında tartışma yok olmakla kez bağlantı kurma iş hakkında gitmek için en iyi yolu hakkında bazı karışıklık olduğunu. Karşılıklı veya gelen? Bağlantıları satın alma veya onlara kazanç? İşlemini yönetmek için yazılım kullanarak veya el ile yapacak?


Küçük işletme sahipleri, bağlantı başka bir şekilde kurma hakkında düşünmeye başladım ne olur? Peki ya Carnegie gibi düşünmeye ve onların bağlantı bina ve çabaları mola teorilerinin uygulamak başladılar. O akılda s Carnegie kitaptan birkaç anahtar nokta alıp bakın nasıl bir bağlantı bina kampanya uygulanabilir.


Bu bina bağlantıları gelince, birçok insan özledim önemli bir noktadır. Web site sahipleri sadece istediğiniz çünkü sitenize bağlantı için gidiş değildir, çünkü onlar için elde edilecek bir şey sitenize bağlantı olacaklar. Bu Exchange bağlantı için bir satın alma ya da bir ticaret yaptığınız veya sadece yeterince ilgi onları onların okuyucuları ile paylaşmak istediğiniz içeriği kadar teklif ettik anlamına gelebilir anlamına gelebilir.


Her zaman bir bağlantı hakkında sormak için kendi sitenin sahibine başvurun ne var bu site sahibi bunu sunmak için yararlı olacaktır anlamak gerekir. En çekici argüman ile gelip "Seni bana bağlayan bana yardım edecek misin" ise büyük olasılıkla bu isteği göndermeden önce biraz daha düşünmem gerek.


Bu temel sağduyu, ama çok ileri alarak olmadan yapmak zor olabilir. Kimse bir brown-noser sevmez ama herkes özel hissetmek ister. Hatta övgü belirli madde veya kaynak birinin sitede hakkında kısacık bir kibar bağlantı isteği için sahne ayarlayabilirsiniz. Kullanılamıyordur bağlantıyla ilgili bir konu hakkında son bir blog yazı zevk varsa, bunu söylemek için zaman ayırın. Ayrıca bunu site aslında iyi bir maç olduğunu bilmek için yeterince zaman geçirdim gösterir. Biri okur ve kendi sitesine sahiptir bilerek "önemli hissetmek" site sahibi için harika bir yoldur


Bu bina bağlantı en basit ama çok önemli adımlardan biri. Mümkün olduğunda, kim ele alıyor bulmak için zaman ayırın ve sonra kendi adını kullandığınızdan emin olun.


Burada arama motoru Kılavuzu basın bültenleri, makale gönderimleri ve istekleri hakkında konuşmak veya özellik belirli ürün veya hizmet için çok büyük miktarda almak. Neredeyse dörtte üçü bu istekleri webmaster @ veya bilgi gibi bir genel adrese cevap verin @. Ziyaretçi bu sitenin editörü Jennifer adında anlamaya yaklaşık iki dakika sürer ve e-posta adresi jennifer@searchengineguide.com olduğunu gerçekliktir. Bu bilgileri öğrenmek için rahatsız olamaz kişi gelen istekleri genellikle "saygı" ile aynı düzeyde tedavi ve hızlı bir şekilde dairesel dosyaya kendi yolunu bulmak.


Bu noktada gayet yakından öğreti #1 ile ilişkileri iken, hala ayrı ayrı düşünülmesi gereken biridir. Bir bağlantı için sitenizi yapmak için gidiyor açısından ne düşünmek kolaydır, ama seni soran başkasının için zaman ve enerji, onların bakış açısından şeyler görmek için zaman almak gerekir her zaman hatırlamak önemlidir.


Alan tarafta resmi kendiniz göndermek veya bağlantı isteği her türlü tekne bile başlamadan önce. Nedir sıçra ve dans sevinç sadece yapmak için gidiyoruz çünkü birisi bir bağlantı sitenize koymak için zaman ayırın istedi? Öte yandan, eğer birisi aldı zaman kibarca farklı düşünüyor ve kişisel okuyucu ile paylaşmak edebilmek heyecanlı olacak bir şeyler paylaşmak için sizinle irtibata fark oldukça kolaydır.


Bağlama onay formu olduğunu unutmayın. Bir sitede diğerine bağlama arkadaş bir mağaza, hizmet veya onlar son zamanlarda zevk kitap anlatmaya tek bir kişi ile aynıdır. Sadece bir kokteyl, kartvizitler ve çığlık "XYZ Emlakçılar ile onların sonraki ev almak için arkadaşlarınıza söyleyin!" atmak içine koşmak değil gibi herkesin emlak web sitenize bağlantı kurmak isteyen bir tek atış e-postalarda onlarca dışarı gönderemezsiniz.


İyi bağlantıları kurmak, iyi niyet oluşturmamız gerekir. Zanaat ilişkiler yoluyla e-posta, bloglar ve tartışma forumları için zaman ayırın. Ne zaman ilgili bağlantılar için sormak ve talebiniz olun zaman zaman ve görüşleri saygı duyuyorum.


Bu şekilde iyi bağlantılar kurmak için biraz daha uzun sürebilir, ama kendinizi daha az genel iş ve hayal kırıklığı ile basitçe "tanıdıklarına email" teknikleri dayanıyordu daha iyi kalite bağlantılar kadar raf bulacaksınız.


İkinci bölümde, Carnegie ilkeleri ve iyi bir viral pazarlama kampanyası için uygulanabilir bir yol daha ele alacağız.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder