4 Ekim 2013 Cuma

Nasıl bir ortaklık $4 k $40 k bir ay (rağmen penguen Update) gitti | Kurutmak

Finans sektöründe rekabetçi bir niş içinde çalışır bir ABD süper affiliate müşteri bizim röportaj yaptı. Röportajda katılmak ve bize nasıl son 12 ay için kendi web sitesinde ve onun iş olarak kendi web sitesinde korumak amacıyla anonim kaldı ve stratejiler ters olmaktan rakipleri tarafından tasarlanmış olmuştur içine bir fikir vermek kabul etti.


Birçok yönden, bu bir "klasik" bağlı kuruluş Web sitesi var. Popüler değerlendirmeden Web sitesi bu oranları popüler markalar benim sektöründe çalışacak. ve benim kullanıcıların kendi iş için vermek için bir karar. Amacım dönüştürmek ama seçmek için hangi şirket karar verirken yardıma ihtiyacı hazırız mümkün bulmak insanlar olarak dönüşüm huni kadarıyla insanlar yakalamaktır.


Tek kelimeyle: çirkin. Olağanüstü derin cepleri ücretli bağlantıları ve görünüşte serbest geçiş yapmak için Google harcamak için çok büyük siteler vardır. Büyük bağlı siteler belirgin kirli oynamak ve yanına.


Yelpazenin diğer ucunda, "karmaşıklığı ve yanmak" spam siteleri dönüm bağlı var. Orta yol siteleri ? gerçek siteleri gri bölgede oynayan ? bu yılın en sert vurmak gibi görünüyor.


Eski, köklü Web sitelerine karşı yarışıyor. O kurulmuş bir Web sitesi veya çalkalama ve yazma siteleri içerir daha bir iş modeli çalışmak için zor bir (belki de imkansız) sektörüdür.


Düşük-uç siteler çünkü onların yer tank varsa, onlar sadece bir sonrakine ilerleyeceğim bağlantı kurma, gelince onlar sınırları it bir marka yaratmak gibi bir niyetim yok. Ama en azından bir kaç ay içinde gitmiş.


Benim en büyük rakipleri bağlantılar, google reklam fiyatları onlar kazanılması birimlere (ve aslında farkında olmadan benim diğer sitelerden link almak için denedim) dayalı yüksek beş rakamlar aylık harcama tahmin ediyoruz.


Benim sektör kuruluşları için büyük bir şantaj oluştu. İlginçtir, çok az isabet var karmaşası ve yanık siteleri oldu. Gerçekten daha önce oldukları daha kötü faring görünmüyorlar. Ama düşük dereceli ücretli bağlantıları ve tam eşleme çapa olmuştur ağır gidiyordu orta ölçekli siteler en zoru.


Daha önce görünmek-e doğru damla, ziyanı yok kaç altbilgi/kenar çubuğu bağlantıları satın alıyorlar, sıralama kapalı silkmek siteleri sert vurdu. Ben tamamen dışarı silinmiş bir büyük site düşünebilirsiniz.


Penguen iş benim için olumlu olmuştur. Bağışıklığım ve kesinlikle Google Tanrıların kader özendirmek istemiyorum ama negatif bulunmuş birçok rakip almış Oda benim gibi siteler için SERPs üst yaptık kadar saf değilim. Sektöre geri kalanı Sitem, buna karşılık, temiz görünüyor böylece diz içinde kirli bağlantılar yapıldı.


Bu 1 dolar dış kaynaklı makaleler için şablon sahaları ile blogcular spam değil, yüksek kaliteli içerik ile konuk blogging çok. Benim hedefi ortak sitenin kitle için içerik keyfini ve ya veya Twitter Facebook paylaş, veya belki de bağlantı hakkında yorum.


Tarihsel olarak, bağlı benim sektöründe bariz ücretli bağlantılar ve anahtar kelime çapa metin üzerinde kalorisi. O amele beri belirli sektörlerde kendini güçlendiren oldu.


Bu, artı birkaç diğer bayraklar (kenar çubuğu bağlantıları, Linkler kırık bağlantı ağları, WordPress "tasarım" bağlantıları üzerinden),-birkaç bayrakları bir siteye uygulamak penguen tarafından hit siteler olsun bayraklar vardır.


Tabii ki, biraz toprak rekabetçi sektörlerdeki ve büyük siteler için beklenen bir şey ama sanırım birçok yöneticileri Google denge, Evet, size spam, karar vermek için kullanışlı onay listesi sağlar.


Kim bu stratejinin en yakın takip ettim beklediğiniz gibi sert, çarpmış gibi görünüyor. Bildiğim tek bir site trafik düşük kaliteli blog ağları üzerinde 100 s tam eşleşme bağlantılar bina sonucunda yüzde 80i kaybetti.


Googlenın web sitesi Tema belirlemek daha yeteneği inanmıyorum zeki insanlar düşünmek gibi görünüyor. Hangisi bunu düzeltmek değil söylemek değil-belki gelecek hafta, tek bildiğim!


Veri Google Tema siteleri beş yıl önce daha iyi olduğunu göstermektedir görmemiştim. İşler inşaat ben bakmak ve düşünmek "Google akıllı olsaydı, bu iş olmaz."


Hangi bağlantıları arama kaydırmak için gidiyoruz bilmeden gittikçe daha zor ve daha da zor; nadiren beklediğim bağlantıdır ? konuyla Ilgili nişler içinde kurulan sitelerden bağlantılar örneğin.


Konu üzerinde yüzde 100 sitelerini yalnızca sınırlı bir havuz ve çok sayıda var PageRank penalites. İlgisiz bir niş içinde kaliteli bir Web sitesi üzerinden bağlantı kalite tercih ederdim ama spam niteliğinde e Finans autoblog bağlantıdan daha alakalı bir kitleye getirmek için bir potansiyele sahiptir.


Yeni etki alanları veya varolan bağlantıları olmadan bile eski etki ile başlayan çok farklı sonuçlar gördüm. Sonuçlar kadar gibi çok daha sert, daha mütevazı.


#1 Yuva çok sayıda anahtar kelime için rütbe istedim, ama verilen bu yarışma çok ağır rekabet mümkün olacaktır emin değildi için almış.


Top yerde ilk sayfanın SERPs oluşan büyük bir zaman bağlantı alıcılar ve kalan siteler sayfasında iki ve üç tüm sadece koşma yorum spam kampanyalar anahtar kelimeler için spot aldım.


Belki de çalışır gerçek sebebi rakiplerimi kendilerini ayak 5 yıl önce çalışmış taktikleri ile çalıştırarak çekim ki bu. Zaman değişti, ama onların stratejileri değil.


Tabii ki, sadece zaman benim bağlantı strateji kurma değil mi, yoksa sonuçta benim rakip olarak savunmasız olduğumu gösterecek Google olarak çalışmıyor.


Sıralama iyileştirmeler karşı trafik izlemek için ilginç oldu. Benimki gibi bir sektörde çalışan birçok AdWords reklamlarınızın bulunduğu (13 "laptop ekranında bu sadece reklam olmanın diğer bir organik sonucu görmek için nadir değildir). Benim durumumda var. büyük bir düşüşe trafik geçmiş üst iki ya da üç organik Yuvaları


Nerede sıralama No. 7 ve sıfır trafik veya gelir görmek olduğunu ve henüz üçüncü nokta ve sonunda bir konumu, anahtar kelime aldığım sürede aniden büyük bir kazanan oldu anahtar kelimeler gördük.


İlginçtir, sitenin genel trafik hacmi önemli ölçüde arttı değil. Özellikle iyi dönüşüm hedef anahtar kelime için benim strateji değişti çünkü.


Bir çok yönden, kampanya değerlendirilecektir edildi eğer trafik yalnız (biz sadece organik trafik birkaç puanlık artış) bir hata olurdu, ama gelir kitlesel orantısız bir artış gördük.


Ne ilginçtir, hatta gerçekten rekabetçi piyasalar için bağlı organik arama net fırsatlar vardır, mevcuttur.


Bir daha kimse dokunulmaz olduğunu düşünmek için kibirli değilim. Benim strateji, uzun vadede nasıl çalışır zaman gösterecek ama şu an için iyi bir denge var sanki.


Tam bir sayı koymak çok zordur. Anahtar kelimeye göre değişir, ancak dönüş görüştüğüm her ay açık söylemek yeterli.


En büyük sürpriz sonuçları hızlı fitness bu gece yarısı TV infomercials gibi görmeye başladı yapıldı... Benim geliri kadar olduğunu fark ay sonra ? bu bir yıl önce oldu.


Bir kampanya başlatmak için tatlı nokta bence bu bağlantılardan bir temel ana kaya ile varolan bir Web sitesi için gibi sonuçlar için yeni bir site yakınından bile olmaz şüpheleniyoruz.


Zaten yapıyorsun, elimden geldiğince benim bağlantı bina taktikleri kadar karıştırma ve alaka geliştirmek için çalışıyoruz ne olduğumu ölçeklemek için nişan aldım. Elimden geldiğince amacım ne yaptığımı, geleceğe dönük için olmasıdır.


Belli ki aynı pozisyonda rakiplerimi bugün olduğu gibi yarın, nerede onlar ve bir tekniğe devam etti ve doğal bir bağlantı profili yerle bir olmasını istemiyorum.


Bu herkes tarafından penguine vuruldu görmek güzel. Büyük içerik ve spam bağlantıları varsa, Google güncellemeleri endişe gerekmez inanıyorum.


40.000 $ Bir ay yapan bir kuruluş olarak bir şey yok. Çoğunlukla, bağlı bir şey yapın! Dünya üzerinde en yüksek ücretli ortaklık belki 3000 $ bir ay yapar. O zaman kimse ilan edilir ürünlerinde alırsa, paranı alamazsın! Maliyet tıklama başına para nerede olduğunu. Aptal oldukları için bağlı programlar internet ve kullanım pazarlama hakkında hiçbir şey bilen insanlar! Thats attın 5000 reklamların sitenizin diğerleri ücretsiz pazarlama veren ve hiçbir ödeme ne zaman tüm yapılır ve üzeri ile. Aptal!


Aslında katılmıyorum 3000 $ bir ay ya da daha PPC, bağlantı kurma veya SEO Hizmetleri için ödemek zorunda kalmadan yapmak oldukça kolaydır. Bir kaç küçük bağlı tabanlı Web siteleri çalıştırmak ve trafik iyi bir artış penguen ve Panda güncellemeleri beri en az 3000 $ aylık ücretli hizmetleri siteleri tanıtmak için bir kuruş harcamadan üreten tüm sitelere gördük. Ben seo, düzenli blog gönderme ve bazı bağlantı kendimi bina sayfada, ve hepsi bu. Bu yüzden 40.000 $ rankings artırmak hizmetler için ödeme yapıyorsanız ulaşılabilir olacağını görebilirsiniz. Sanırım bu iyi bir oran ortalama 70 her 100 ziyaretçi dışında bir satış yapmak.


Daniel katılmıyorum gerekir. Ben şahsen olarak 60.000 $ her ay kazanmak birkaç bağlı kuruluş Pazarlamacılar biliyorum. Sadece Pazar ve yaklaşım bağlıdır (onlar sadece ağır SEO itimat yok-bu kadar bağlı ürünleri müşteri adayları ve satın almak için birçok yol vardır).


Her neyse, onu & #8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder