13 Ekim 2013 Pazar

Sonrası dönüşüm optimizasyon uzun satış döngüleri için tıklayın

Tüm E-çözümler projektör |





Bazı perakendecilerin büyük bir başarı müşterilerin bir ödenen arama reklam tek bir tıklama sonra satın almak için ikna var. Çoğu şirket için gerçek ise tek tıklama ve satın alma işlemleri nadirdir. Herhangi bir gelir gelen ilk tıklama oluşturulmadan önce çeşitli ziyaretler ve çoklu dokunmatik Puan alabilir. Bu gibi durumlarda, şirketler genellikle kendi maliyet tıklama başına (TBM) tahmin sona veya onlar için umut vardır onların ana terimleri arama sonuçları sayfasının bir anahtar olduğundan emin yapma odaklanalım.


Her zaman yerine TBM ve dönüşüm oranları iyi kararlar yardımcı olmak için tahmin matematik güvenmeye bir ödenen arama dünyada daha iyidir.


İlk adım nasıl şirket ve yol boyunca kararlar insanlar satın belirlemektir. Bu bilgi sadece ödemeli arama kampanyaları, ama tüm iş süreçlerinin optimize etmek isteyen herhangi bir iş için önemlidir. Satış işlemi, Web sitenize bir tıklama satın almak ve umudu çağıran sen üç ila altı ay içinde umut olduğunu ise, kesinlikle daha iyi bir yol: satış süreci boyunca temas noktalarını ekleyin. Ayrıca temas noktalarını mikro mini anılacaktır veya dönüşüm olaylar orta duyacaksınız.


Ara dönüştürme adımları gelir elde değil ama sizin umudu son satın almak satış döngüsü devam yardımcı olmak. Ayrıca, bu adımları bunlar optimize edebilirsiniz böylece davranışsal verileri izlemenize olanak noktaya dokunun.


Ara adımları takip daha fazla iş gibi görünmelerine rağmen aldığınız ek veriler sadece PPC Hesap değil, aynı zamanda kendi iş süreçlerini optimize sağlayacak.


Örneğin, nasıl PPC dönüşüm oranları her temas noktasından sonraki, burada izlemek 1000 tıklama oluşturmak ve 1000 $ harcadı veriler görünebilir:


Bir kez size tüm bu süreç izlemiş, satış döngüsü, dönüştürme işleminin nasıl ilişkili olduğu net bir resim var, optimize ve test etmek için temas noktalarını belirleyebilir. Bunlar aşağıdakileri içerir:


Bu benim şirketim olsaydı aslında, ben bile tıklayın ücretsiz olarak ilk bakmadı. Düzeltmek için çok daha büyük bir sorun vardır. Satış ekibi, hem bir teknik inceleme indirdiğiniz ve bir webinar katıldı bireyler bağlantı kuruyor. Bu tüketiciler çoklu dokunma noktaları ile şirket oldu. Bu durumda satış ekibinin % 10 kişi oranı son derece düşük görünüyor. İlk satış iletişim sürecini incelemek ve nerede optimize görmek için bakmak. Eğer iki kişi bu oran, sonra çift satış olabilir.


Bu tür bir izleme oluşturmak için gelişmiş sistemleri gerekmez. Kullandığınız her sistem, tek bir tablo, içine bilgi birleştirerek tümleşik olmayan olsa bile sadece sizin PPC süreci, ancak, tüm pazarlama süreci optimize için gerekli veri olacaktır.


Bazen en iyi optimizasyon PPC Hesap dışında oluşur. Pazarlama optimizasyon PPC optimizasyon esastır. Tek bina resim tüm pazarlama sürecinin burada dönüşüm oranlarını artırmak ve satın alma yoluyla hareket arama döngüsü müşteriler olmaya devam görebilirsiniz.


İle ilgili konular: Kanal: SEM | Ödemeli arama sütunu


Yazar hakkında: Brad Geddes kurucusu olan sertifikalı bilgi, PPC eğitim & eğitim için adanmış bir şirket olduğunu; fficial Google AdWords seminer lideri, yazar Google AdWords gelişmiş. Brad Geddes tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


5 Yolları PPC-ebilmek yapmak a daha akıllı pazarlamacı


Bing yerler genişletir Kanada, Birleşik Krallık


Oturaklı verir iPhone kullanıcıları gerçek zamanlı öneriler & Rolls Out 2 yeni arama özellikleri


Nasıl Google Hummingbird etkisi bağlantılar olacak? İşte 6 yolu


En düşük fiyatlar SMX Sosyal Medya Pazarlama için bitiş tarihi: Cuma


Google denize indirmek sıralaması sitelerden Mugshot durdurmak Fix: Googlenın MugShot algoritması


Penguen 5, ile penguen 2.1 Spam filtreleme algoritması, şimdi canlı


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder